» revenge

 
I helgen kollade jag klart på serien Life unexpected (som förövrigt var superbra) så igår letade jag runt lite efter en ny att följa och hittade denna. Revenge heter den och jag är uppriktigt sagt förvånad över hur bra den är. Enda minuset är väl att den inte finns på netflix vilket betyder att jag måste kolla på swefilmer = kass kvalitet. Jaja.. Tips till er som också behöver en ny serie att kika på!
 
"Revenge handlar om en tjej som heter Amanda Clarke som flyttar tillbaka till The Hamptons under falskt namn, Emily Thorne, för att få sin hämnd. Hennes pappa blev oskyldigt dömd för terrorism och nu ska hon göra allt för att hämnas på dem som satte honom där och samtidigt förstörde hennes barndom."
 
d i r e k t l ä n k 


FlizanLizan
28 Januari, 2014 - 15:23 / BLOGG: http://flizanlizan.blogg.se

Grymt bra serie :D


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback