» 18: A problem that you have had

Såklart har jag haft problem precis som alla andra men just nu står det still i huvudet. Jag kommer inte på någonting så pass stort att det är värt att skriva om, så jag bestämde mig för att ta ett problem jag har nu istället. Gymnasievalet. Alltså mina tankar går i bergodalbanor. Jag tror jag vet vad jag ska välja men sen kommer jag på tusen orsaker till att inte göra det och börjar om från noll igen. Just nu står det mellan Ekonomi - marknadsföring och sam - kultur. Helt olika linjer men båda är lika lockande. Hade först tänkt att ta sam - media men det finns såklart inte på någon skola jag vill gå i. Ugh, är så rädd att välja fel. Orkar inte med att behöva byta och hålla på. 
Håller tummarna för att det löser sig snart!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback