» uppdate

Hej peepz! Tack för att ni fortfarande kikar in här trots den hemska uppdateringen. Har varit sjuk sedan i fredags och har inte haft ork för varken uppdatering eller övrig ansträning. Igår stannade jag hemma från skolan och idag gav jag det ett försök, men gav upp och gick hem igen. Dock drog jag mig tillbaka för att vara med på sista lektionen då vi hade prov och jag orkar inte krångla med att göra provet efter skoltid. I skrivade stund är jag dock tilllbaka i sängen - mitt nya hem. Vila är det som gäller, är riktigt trött på att vara sjuk. 
 När man har spenderat några dygn i sängen känner man sig rätt ofräsch så igår fixade jag ett litet hemmaspa. Tappade upp ett varmt bad, satte på en ansiktsmask, bodyscrubbade hela kroppen, smörjde in mig osv. Så skönt! En annan sak jag gjorde var att lägga i en hårinpackning som fick verka varmt i ca 15 minuter och titta hur fint mitt hår ser ut idag! Det luktar supergott och har världens glans, så nöjd! Lockarna är dock inte naturliga utan de gjorde jag tidigare idag medans jag pluggade. 
 
Jag använder denna inpackning och den finns att köpa på kicks och nästan alla mataffärer. Priser ligger på ungefär 75 kronor, värt!


Cajsa
11 Februari, 2014 - 16:25

Kan du visa hur du gör de lockarna? :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback