» pressen

Läste nyss Andrea Hedenstedts inlägg (ni hittar det här) om skolan, betyg, press etc och tyckte att den här bilden stämde så bra in på det. Jag längtar, längtar, längtar till gymnasiumet men samtidigt är jag sjukt rädd för det. Så mycket hänger på hur man presterar i skolan, men är det värt att ge upp hela sin lediga tid för att bygga en möjlighet till att kunna få ett bra liv? Tycker verkligen ni ska läsa inlägget för det var extremt bra skrivet och en riktig tankeställare. Själv tycker jag att utbildning och skola är jätteviktigt, men tonåren kommer bara en gång och jag tänker i alla fall uppleva och utnyttja dem till 100%. 
 
#deepthought


Louise
12 Februari, 2014 - 20:50 / BLOGG: http://vitmossa.blogg.se

Tack för tipset! :)

Drömkillen
16 Februari, 2014 - 20:50

Hehe du skrev att tonåren bara kommer en gång och sen skrev du att du vill uppleva dem (=plural) ;P


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback