» mina ansiktsprodukter

1. Ansiktskräm från garnier (länk) // 2. Ansiktsvatten från L300 (länk) // 3. Ögonkräm från L300 (länk) // 4. Eye make-up remover för vattenfast mascara från Nivea (länk) // 5. Cleansing milk från nivea (länk) // 6. Eye make-up remover från nivea (länk)
 

Skönhetstips: Jag kan inte mycket om sådant här, men en sak vet jag och det är att hyn mår så mycket bättre om man tar bort allt smink. Det är jätteviktigt att vara noga med det och inte slarva. Själv så tar jag alltid bort mitt smink direkt när jag kommer hem från skolan om jag vet att jag inte ska ut igen. På så sett får huden andas och det mår den väldigt bra av.
 
PUSS



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback