» back on track

Hej bloggen!
Har verkligen inte haft någon tid att blogga - därav den dåliga uppdateringen. Vår nya tekniklärare gav oss en fet läxa som jag har suttit med i minst fyra timmar, men nu är den äntligen inskickad. Så skönt, hoppas bara jag får bra betyg på den efter allt arbete. Det var också vår enda läxa till imorgon, så ikväll ska jag bara mysa och ta det lugnt. Taggar finalveckan i paradise hotel och några avsnitt av revenge tillsammans med massa te och kanske lite popcorn? Perfeeeect
 
Har förresten varit på Värmdö gymnasium och kollat idag. Är intresserad av ekonomi - marknadsföring, och den linjen verkade helt perfekt! Bra schema, roliga lektioner och väldigt blandade människor. Ett stort plus är att den ligger väldigt nära också, tar bara 15 minuter att cykla. Enda nackdelen är väl att det är en sjukt populär skola och risken att hamna med någon man känner är ganska stor. Hindrar inte mig från att söka dock, nu ska man bara komma in..

PUSS
 
Snapshots från helgen
Supergod baconsallad framför ett avsnitt av revenge // Släkten // ego // var på vasamuséet igår // fika // fika // fika
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback