» Uppdate från paradiset

Förlåt för att bloggen varit helt död sen jag åkte hit men jag har varken haft tid eller lust att blogga. Jag har varit här i två veckor nu och det har varit dem bästa i mitt liv. Dock tror jag att den kommande och sista veckan kommer bli den allra bästa för det är nu vi har kommit varandra som närmast och dessutom har jag så mycket att se fram emot. På onsdag är det min födelsedag och det kommer bli så grymt. Jag lovar att berätta allt när jag kommer hem men så länge får ni lite bilder. PUSS

på flygplatsen // suddig bild på gruppen en av de första dagarna // selfie med en local taxi chaufför 

en stand vi besökte // i vattnet på Peter's Pool // "selfie" uppe på en klippa 

jag i valletta // jag och Viktor spray tatuerade in varandras första bokstäver // några av tjejerna i min grupp 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback