» skiljas från sitt liv

Jag har inte haft internet hemma sedan jag kom, därav har bloggen stått tom. Det har känts så himla ensamt och tomt de senaste dagarna att inte ha massor av närhet och vänner runt sig. Jag levde med de här människorna i tre hela veckor dygnet runt och helt plötsligt ska vi skljas åt? Längtar såå mycket tills den femte september när alla kommer ner hit till stockholm, saknar dem så det värker i hjärtat. 
 
Igår när jag vaknade tog jag först en lång dusch innan jag gick till jobbet. Jag var riktigt trött och som tur är jobbar jag ju bara två timmar så jag var hemma igen klockan fyra. Då kom mormor, mofar och farmor över hit och så firade vi mig i efterskott eftersom jag fyllde år på Malta. Fick både presenter och tårta och det var väldigt mysigt att få träffa alla igen. Mot kvällen mötte jag upp Nora för en välbehövlig kväll full av skitsnack, glass och tårar. Vi satt på en brygga på strandvägen och bara pratade ut hela kvällen, det är så skönt att jag har henne. 
 
Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Förmiddagen gick åt till att ligga i Noras soffa och äta upp hennes mat och på eftermiddag tog vi oss i väg till stan för att lämna tillbaka en upphittad mobil och äta lite sushi. Kvällens planer är fortfarande oklara men jag har alldelses för mycket energi för att sitta hemma. Hörs sen, puss!♥


Agnes
13 Augusti, 2014 - 20:05 / BLOGG: http://agnesruttgeroth.forme.se

Jag saknar dig Kajsa!! ❤️❤️❤️

Svar: Jag saknar dig med beeeeejb!!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback