» gråter floder

Jag har haft de tre bästa veckorna i mitt liv och jag tror inte att jag har gråtit så mycket som jag gjorde idag när jag behövde lämna alla. Det var så svårt att behöva säga hej då och jag vill inte att det ska vara över än. Jag kommer sakna alla som fan men speciellt ni fyra personer som gjorde min resa till den allra bästa. 
 
Jag älskar dig Ebba och jag kommer sakna din energi och våra fina bildanser.
Jag älskar dig också Lisa och jag kommer sakna din logik och din kärlek till allt.
Felix du är en av dom bästa killarna jag någonsin träffat och jag kommer sakna dina råd och att alltid ha en axel att sova på.
Min fina Victor, jag kommer sakna ditt leende och alla dem där små sakerna du gjorde som fick mitt hjärta att smälta. 
 
Jag älskar er.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback