» Stadshäng


Åh idag har varit en så bra dag. Vet inte ens vart jag ska börja, kanske med att jag har haft fetaste besöksrekordet idag? Blogg.se länkade mitt förra inlägg (om kiwiglassarna) så både kommentarer och besökare har bara öst in. Blev riktigt glad över att dom inte bara uppmärksamar storbloggarna! Förutom det har jag verkligen haft bästa kvällen också. Anna föreslog att vi skulle dra ut så det fick bli lite stadshäng tillsammans med mina favorit tjejer! Vi hade så kul men jag orkar inte berätta om allt så ni får helt enkelt bara kolla på bilderna. -puss


Kaffehörnan
27 April, 2014 - 00:07 / BLOGG: http://www.kaffehornan.se

Vad mysigt häng


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback