» Q/A

Q: Älskar din blogg; tror du att du skulle kunna lägga ut lite fler inlägg? :) kanske där du berättar mer om dina kompisar och saker du ser fram emot + fördelar och nackdelar med att börja gymnasiet XD ska nämligen välja nästa år C•_C•
 
A: Hej och tack så mycket! Jag försöker lägga ut inlägg så ofta jag kan men det blir ändå så att uppdateringen kan gå ner lite i perioder beroende på om det är mycket i skolan etc. Jag kan abslout skriva ett inlägg om mina närmsta kompisar och ett om gymnasiet, tack för tipsen! Det är verkligen superbra att få förslag till blogginlägg så kommer ni på något mer är det bara att kommentera! Kram
random bild.. vad hände där liksom?



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback