» proud

Motionsprogramet som vi höll inför klassen idag gick faktiskt väldigt bra som tur var. Precis innan lektionen blev jag ganska nervös och jag måste säga att det krävs en hel del mod för att våga ställa sig där, men jag gjorde det i alla fall och det är jag riktigt stolt över!
Vi övade nästan varje rast idag innan idrotten och i och med det har det blivit en hel del träning idag. När jag kom hem körde jag dessutom ett mag- och rumppass, så effektiv har jag abslout varit. Som belöning till mig själv åt jag ovanligt nog inte upp en hel kladdkaka, utan istället fortsatte jag på samma "häslosamma spår" och åt en sallad (ruccula, falukorv, ägg och gurka) + ett litet glas hemmapressad jucie. Godnatt!♥


KassandraPalma
03 April, 2014 - 22:53 / BLOGG: http://kasssandra.blogg.se

åh så gott !


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback