» NIGHTS

Bra dag - mindre lyckad kväll. Vaknade vid halv tio ungefär och mornade mig ganska länge, älskar att bara ligga kvar i sängen! När jag väl kom upp åt jag i alla fall först en snabb frukost innan jag gick ut i solen och där spenderade jag i princip resten av dagen. Nora kom även efter ett tag och så solade vi lite tillsammans, riktigt mysigt! Kvällen blev dock som sagt lite mindre lyckad men alla kvällar kan inte va dom bästa så jag är glad ändå, godnatt!

otagg på att sova så inatt blir det tänkar natt med sällskap av boken


Anonym
27 April, 2014 - 00:30

Vrf sa du inte att du kände så när jag frågade? :( ❤️

Emma
27 April, 2014 - 00:30 / BLOGG: http://unicornpeace.blogg.se

Fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback