» New in - böcker

Igår fick jag hem dessa tre böcker från bokus.se. Den första heter Insurgent och är andra delen i Divergent-trilogin. Jag råkade beställa den på engelska men det ska säkert gå bra i alla fall! Första delen var jättebra så jag är supertaggad på börja läsa den andra. → direktlänk

Den andra boken heter Skynda att älska av Alex Schulman. Jag har nyligen börjat lyssna på hans och Sigges podcast och jag är helt fast så nu hoppas jag på att boken ska vara lika bra. Det är i princip en självbiografi, men den är skriven som en roman vilket jag tycker är kul. → direktlänk
 
 
Den sista boken är skriven av Sarah Dessen och heter Du glömde säga hej då. Jag har läst två av Sarah Dessens tidigare böcker och älskat båda så jag håller tummarna för att denna ska vara lika bra. → direktlänk
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback