» new in

Ni hittar den HÄR
 
I VeckoRevyn fick man med ett litet prov på den här krämen och jag tycker att den var superbra så igår bestämde jag mig för att köpa den. På niveas hemsida beskriver de krämen så här:

"NIVEA Daily Essentials Sensitive Day Cream reducerar effektivt de tre viktigaste tecknen på känslig hud: 1. Rodnad. 2. Torrhet. 3. Stramhet.

Den vårdande formulan berikad med lakritsextrakt – känt för sina anti-inflammatoriska egenskaper – och värdefull druvkärneolja:

  • lugnar hudirritation och reducerar synlig rodnad
  • lindrar omedelbart huden från en obehaglig känsla av stramhet
  • återfuktar intensivt
  • formulan med SPF 15 skyddar mot för tidigt åldrande orsakat av solen samt stärker hudens naturliga motståndskraft
  • den särskilt milda och snabbt absorberande formulan är PH-neutral och fri från parfym, färgämnen och parabener"

Jag som har lätt får väldigt torr hy är riktigt taggad på att testa om den här produkten verkligen fungerar. Om man inte är nöjd efter 28-dagar får man även pengarna tillbaka vilket är grymt. Om ni vill kan jag skriva en recencion om några veckor efter att ha använt krämen och berätta vad jag tycker. puss



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback