» Just my luck

Idag har jag varit med Nora i princip hela dagen och vi har haft en ganska normal eftermiddag - ätit lite för mycket, skrattat en massa och tagit fula snapchats på varandra, standard hehe ♥ Förut det har jag även bakat två gånger (en gång till imorgon och en gång pga utpressning av min storebror, haha) och så har min otur fortsatt. Vet inte om jag sa det men här om dagen brände jag mig i alla fall på plattången och fick två äckliga brännsår på ena kinden som vägrar försvinna. Idag forsatte alltså min "tur" och jag råkade därmed skära upp min tummnagel på osthyveln. Klumpig värre..
 
en bild från nyår, har galet många bilder från den kvällen och alla är lika konstiga och flummiga. Söta brudar dock



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback