» 5 SERIE TIPS

♦ One Tree Hill. Det här kommer alltid vara min favoritserie. I 9 säsonger var jag en trogen tittare och jag älskade den! Jag gillar att den är inte speciellt förutsägbar och dessutom är det grymma skådespelare + karaktärer. Genren är drama men i de senare säsongena börjar den bli mycket mera spännande och händelserik. KÄRLEK till den här serien!
 
♦ Awkward. Som ni säkert vet tittade jag på den här serien väldigt nyligen och jag såg faktiskt klart alla 3 säsongerna på en vecka, hehe. Väldigt beroende framkallande. Vad jag gillar mest med serien är att den innehåller både komedi och tonårsdraman, perfekt kombo!

♦ Gossip Girl. Ja, den här serien lär väl ingen ha missat men jag tipar om den i alla fall. Kärlek, mode och New York, behöver jag säga mer? Älskar allt med serien förutom att den kan vara lite förvirrande. Alla blir ihop och gör slut konstant, så missar man ett avsnitt kan det bli rätt svår att hänga med.
 
♦ The O.C. Lite likt one tree hill fast snäppet äldre. Mycket drama, kärlek men även en hel del spänning. Det finns 4 säsonger och det enda negativa är egentligen att den är lite äldre - lite sämre kvalite och väldigt fula kläder/frisyrer, haha.
 
♦ Pretty little liars. Den här serien lär nog heller ingen ha missat men för er som inte har sett den; gör det! Äckligt spännande och när man väl har börjat kolla är man fast. Personligen tog det att par avsnitt innan jag kom in i den så ge det en chans och sluta inte kolla direkt. Säsong fyra avslutades nyligen och jag kan knappt hålla mig tills femman släpps i juni!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback