» 14/4-14

Första morgonen på riktiga lovveckan - och jag blir väckt klockan sju av att mina hantverkare börjar arbeta. Kul liv ineed men det var nog lika bra att jag kom upp eftersom idag åker jag till landet med Nora! Vi åker dit själva, sover över och så åker vi hem någon gång i morgon. Vi gjorde samma sak förra påsklovet och det vart verkligen jättemysigt så jag är riktigt taggad. Laga en stor middag tillsammans, tända ljus, massa tjejsnack.. Kommer bli så kul!
 
Just nu sitter jag i alla fall i köket medan solen strålar in och äter en stor god frukost. Det fick bli min signaturfrulle - en avokadomacka med ett glas mangosmothie, heaven on a plate!
Recept: frystmango, apelsinjuice, yoghurt och banan



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback