» Q/A

Lyssnar du på podcasts? / Jag lyssnar på Pelles och Hjalles bara
Vilket är ditt favorit citat? / Fuck it or fight for it (då menar jag skit i det och var glad eller kämpa för det du vill ha. Inte ha sex med det eller kämpa för det, som jag trodde först. Fel det kan bli)
Säg en sak som du hatar men som du inte kan leva utan / Min mobil helt klart
Sämsta och bästa serien du har sett? / Sämsta - Gossip Girl, Bästa - One Tree Hill
Vad gjorde du egentligen i somras? / Grekland, gröna lund, kompisar, göteborg osv
 Ingen kollar in i kameran eller nåt men vet inte. Det är nåt jag bara älskar i bilden. Vi var lyckliga, fria och alla bara hade varandra. Mina favoritpersoner. ♥
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback