» porträtt

Nu har jag kämpat hela kvällen med att få över serien The O.C till mobilen and i finally succeeded. Efter att ha lekt pirat i några timmar och konverterat en jäkla massa videos har jag nu free access till att kolla whenever i want. Och det bästa av allt; no internet needed. Jag är awesome.
 
Efter skolan idag var jag på fotokurs by the way. Det är verligen kul men unfortunately är det bara tre gånger kvar. Har lärt mig en himla massa och nästa gång är det dags att börja fiffla med photoshop. yeyeyey so happy.♥ 
 
Ska sova nu men i'll blog ya tomorrow. Pusselipuss
 
ps. min nya grej att switcha mellan svenska engelska. Isn't it annoying?
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback