» poäng till mig

Har haft en pretty much amazing dag faktiskt. Tre lektioner på hela dagen, håltimmar och lunch mellan 10.25 och 14.00. Jag och Alma var mest hemma hos mig och hade det roligt. Lyssnade på massa bra musik och åt kladdiga apelsiner/nektariner/mandariner/clementiner (vad är skillnaden egentligen?). 
När jag kom hem från skolan så bytte jag först om till klänning (ca fjärde klädombytet för dagen) och gick sen ut och fotade i trädgården. Sommarpoäng till Kajsa. Efter det fick jag i alla fall reda på att vi ska få gäster ikväll så då hoppade jag in i duschen och sedan dess har jag städat mitt rum, fotat, bytt om lite mer och upptäckt en gammal mugg med numera fast varmchoklad i. Fastform alltså, den rann inte (in case you är osmart). Städ- och vuxen poäng till Kajsa. 
 

Nejmennuorkarjaginteskrivamersåvihörssenaretjoho
bär lillasyster. Stark poäng till Kajsa



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback