» May. 18, 2013

Hej godmorgon goddag hejsan hola bonjour salut tja tjena halloj. (Tänkte slå världsrekord i flest olika sätt att säga hej på men gav upp när jag insåg att det finns ganska många och när en ande kom till mig och sa "du har varken berättat om Berlin, modellgrejen eller ansiktet. Eller om dina dagar för dem delen." Hehe)
Såååååååå.
Då borde jag väl börja.
Okej.
Berlin: det var jättevarmt och skönt och vi bodde i en stor lägenheten på mysigaste stället i Berlin. Vi åt middag ute varje kväll och för det mesta var det gott (inte när vi åt på en restaurang där dom hade mat från Venedig hehe). En kväll när vi satt och åt så var det faktiskt en som jobbade där som fick ett epilepsi anfall! Så läskigt och synd om honom! :(
På dagarna gick vi mest omkring och kollade på saker som berlinmuren, check point Charlie osv men vi shoppade även en del. Bilder där nere.
Den mysigaste dagen var i alla fall söndagen för då hade dom en STOR marknad och massa uppträdande. Så myyyyyyysigt!

Modellgrejen: Det gick bra, bättre än förväntat faktiskt. Kan inte säga så mycket tyvärr för har inte fått bilderna, dom kanske blev skitdåliga liksom.

Ansiktet: Det var gryymt! Alla stig och hoppa och sjöng med, dessutom hade vi bästa platserna. Framför oss stod ett killgäng som gjorde allt liiiite munde BR haha för dom viftade på armarna och råkade knuffa till oss hela tiden haha. Men riktigt kul var det!

Dagarna: jag gissar att ni inte bryr er ett shit så skippar det hehe




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback