» eminem

But no more worries, rest your head and go to sleep
Maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream

 
I wish: Nu ska jag baka och kolla på gossip girl.
Real life: Nu ska jag plugga till mitt sexiga prov (alltså boktstavligen. sexuelkunskap. ha ha ha. #ingenhumor) och spela gitarr för jag har uppspel imorgon. (joshua fought the battle of jericho, jericho, jericho DEN DÄR LÅTEN HAR SATT SIG PÅ MIN HJÄRNA NU OCH JAG VILL BARA HÄLLA SALT OCH SLÄNGA SNIGLAR PÅ DEN). Sen ska jag antagligen dö lite och efter det sova.
 
jag har ett hårt liv. typ lite som Obama. eller Kurt (vet inte vem kurt är sådär specifikt men det måste ju finnas nån kurt i världen som går egenom nåt jobbigt. #prayforkurt
 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback