» biologipluggich

nån mer än jag som känner att den här bilden skriker i princip HEJ JAG ÄR EN WANNABEMODELL?

Tog en liten paus i mitt pluggande. Man mår ju lagom bra av att trycka in 1000 olika könssjukdomar i huvudet och läsa om pedofiler. Förresten varför ha man ens prov på sånt här? Jag menar kan dom inte tvinga oss att googla eller nåt istället? Och varför ska jag veta exakt alla delar i killens (eller tjejens..) kön? Jag gissar att jag inte kommer ha använding av det såvida jag inte börjar jobba som gynekolog eller ska skriva en biologi bok. Mmmmm. Nja. Nej. Tänker inte bli lärare heller så VARFÖÖÖR måste jag veta vad en postatakörtel är och var den sitter. WHY



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback