» olyckor och annat tok

back to normal blogging.
 

Jag har haft det bra. Fabulöst. Incredible. Varit glad, åkt skidor och spenderat tid med så fina människor så det finns inte. Lekt bartender, kramats och skrattat en massa. Igår precis innan tåget gick åkte jag och alla 14-18 åringar in till Åre by och åt en fin avsedsmiddag på Max också. Himla trevligt, himla gott. 
Tyvärr hände det inte bara bra saker där uppe i Jämtland inte. På en dag lyckades Daniel till exempel: 
  • landa på en killes skida och bryta sin egna.
  • tappa sin mobil i snön (efter tio kalla minuter hittade i alla fall Linn den. Magic. Det var som att leta efter en vit katt i en snöstorm).
  • åka ner med ena benet i ett hål som var mer än 1 meter djupt. Creepy. Man vet inte vad som finns under snön inte.
Samma dag lyckades även Lukas ramla och få sig ett stort gips på ena handen. Det resulterade i att han resten av dagarna åkte med en grythandske och en bröd påse över den gipsade handen. (det såg lite roligt ut. lite)

En något mindre dramatisk sak hände även mig (klenis.se hehe). Daniel bar sina skidor på axeln och fick plötsligt för sig att vända sig om varav hans skidor träffar mitt huvud. Det gjorde ont i typ 2 min. Stackars mig.

Hörs!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback