» Mr Romney

WIOHOOPA. Skickat in två inlämnings uppgifter. Har suttit och fifflat med min krönika i över en timme och tillslut blev den klar. Är nöjd. Nejmen va säger ni? Ska vi fira detta med lite mat och franska? (obs tro mig inte när jag säger att jag ska plugga mer för jag missade kontoret i helgen, Molanders igår och Guds tre flickor så kanske fastnar framför skrämen istället. Kanske.)
 
Min kompis Mitt Romney. skoja det är bara en mask från south carolina (åhhhh älskar att skryta om att jag varit där. suckers). Trodde ni seriöst att det var han? Ja det gjorde ni. Man ba snälla.


Anonym
06 Mars, 2013 - 21:23

Kan du inte visa din krönika här? Superfin blogg föresten :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback