» MASSAAAAA AWESOME

Heeeej! Var med i en tävling på instagram och jag VANN! Sjukt glad! Eller jag kom delad 1:a så vi får dela på vinsten. Jag fick välja först tre saker så fick hon andra resten. Tog typ en timme och välja men jaja! Jag ska möta henne idag och få priset! HAAAAJP

Gårdagen var awesome! Var med massor av fina kompisar från teatern och vi bakade tårta till en kille som fyllt år! Hahahahah han blev skitglad o chockad och typ överöste oss med kramar :'D I alla fall så var vi fem tjejer hemma hos en tjej och bakade. Vi bestämde oss för kladdkaka och dom blev skitsnygga! Har tyvärr bara bild på den ena men den andra hade massor av florsocker och drinkparaplyer på sig.
När vi bakat klart gick två och vi tre som var kvar gjorde ordning lite mellis o hade picknick på hennes golv. Hahaha det var jättemysigt faktiskt! <3


Alma som vi var hemma hos hade en jättesöt sköldpadda som hette Hubert. Vi fick hålla honom ommmmmgggg




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback