» hiss/diss

 OBS detta är vad jag tycker. Inga pikar till någon (förutom en till Anna. men det märker du. hehe) och blabla.
 
1. ATT VARA GLAD, SPRALLIG OCH FLUMMIG. Jag blir glad när andra är glada. (inte alltid. he he) Om man går med sitt kompis gäng och alla är supermegaglada så kanman ju inte gå där som ett freak och ba vara sur. Nejnej. Positivt är bäst. Extra skoj är det när man är på tunnelbanan (pik till Anna. Varför har vi alltid så jävla kul på tuben?)
2. PÅSK! Ontyttig utan gränser. Say no more
3. MOBILFICKOR. Så snyggt. Piffar upp en outfit direkt och ja, är snygga helt enkelt.
1. ATT SKRIVA "BJUDER" UNDER VARJE OSERIÖS/FUL BILD PÅ SIG SÄLV MAN TAR. Var stolt över att våga vara dig själv utan behöva ursäkta dig. VERYGOOOOOOD TO BE PROUD OF YOURSELF
2. ATT ALLA KILLARNA PÅ GYMMET ÄR SKITKRALLIGA SÅ MAN KÄNNER SIG KLEN. Jag vill oxå vara biff ju. Men det kommer. Man börjar se mina magrutor nu. woopiee
3. MIKE. Det är en snygg kille i PLL. Dissen är att jag aldrig kommer få träffa/gifta mig med honom. D:
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback