» fråga AAAMMMAGAD VA SPÄNNANDE

Nu vet jag vad ni tänker: Kajsa den jävlen har inte bloggat. Till mitt försvar skulle jag kunna säga att jag har pluggat, men det kan under omständigheterna bli svårt då jag inte har gjort det. Jag skulle också kunna säga att jag helt enkelt har varit upptagen. Men det har jag inte. Och det är fult o ljuga ju. Om vi ska sncka helt ärligt så slutade jag tolv igår och efter det levde jag livet med Anna (träna, äta, äta mer, slökolla på grejer o dega i soffan) hela resten av dagen. Så nej jag har inte varit upptagen, jag glömde bara. Hjärtskärande sanning men ja... Det är the ugly truth, jag glömde o blogga.

Nu över till mindre dramatiska saker. Jag fick en kommentar igår (jag vet, poppis.se). Men det var ingen vanlig kommentar utan en fråga som löd:
 
Tackar så mycket! Och jovisst kan jag lägga ut min krönika här men först ska jag vänta på att hon satt mitt betyg så jag vet om det var urusel eller inte, haha. Kram på dig (fint namn förresten. jag tror jag ska döpa mitt barn till anonym. det klingar så fint. Anonym Sandberg)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback