» aj

HEJ MÄNNISKOR (och djur. och aliens). För ungefär en halvtimme sedan kom jag hem och det första jag gjorde var att hoppa in i duschen. Typ jättesnabbt för när jag är svettig känns det som att svetten kommer torka in i huden och göra den äcklig. Och sen kommer det bildas salt. Typ. 
Efter det tejpade jag i alla fall fast en bommulsbit med asolsprit på min vänstara stortå. Den var varig (HAHAHHA det var var på tån HAHHAHAH). Blä, lite blodig också (too much information..? hehe). Hoppas den läker nu. 
 
Nej men men man ska väl kanske avrunda här. Dags att äta lite och kolla på pretty little liars. BÄSTA SERIEN OMGOMG. 
           - Simma lugnt
 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback