» workout

Idag har jag 0 saker på min måste lista så jag tänkte ta den här dagen till att bara göra exakt det jag känner för exakt då. Imorse vaknade jag tex runt nio, gick upp och plockade lite blåbär som jag sen hällde på filen, sådär galet och impulsivt. Sedan tog jag ett glas vatten (!!!) och satte igång med victoria secret but workout. Garanterad träningsvärk imorgon för herregudochalltdetdär vad min rumpa brände. Älska känslan♥
↓↓↓ 
 
Lite senare idag blir det också en springrunda och mer styrka. Älskar att träna i solen så blir man riktigt varm och samtidigt brun. Perfekt att ta ett dopp i sjön efter och passa på att motionssimma.
Och nu när jag läste igenom mitt inlägg inser jag att jag låter som största träningsfreaket men man måste ju passa på när man har motivationen. Min motivation har en tendens att förvinna på vintern så passar på att kötta nu när det är sommar. Puss
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback