» translate

Asså folk keep telling me that jag ska börja blogga igen men vad ska jag skriiiiiiiva? Tråk att bara radda upp sin dag sådär uppochner men har ingen fantasi så det får bli så.
 
För bästa upplevese, läs med robotröst eller kolla på videon.
 
Hej bloggen. Igår regnade det. Först plattade jag håret, sen gick jag på bio ensam med min lillasyster Ebba. Vi såg dumma mig två. Det var roligt. Sen kom vi hem och då åt jag en bulle samtidigt som jag kollade på serier. Sen kikade jag lite medans jag satt i trappan och väntade på Anna. Sen träffade jag Anna. Då gick vi och handlade och på vägen hem kastade jag ett stearinljus som luktade äpple jättehögt. Sen gick vi hem till mig så att jag kunde ladda min mobil. Sen gick vi ut igen. Det var roligt och vi skrattade mycket. Ha. Ha. Ha.Vi spelade in många vines också. Sen gick vi hem. Då kollade jag på mer serier. Sen skypade jag med Simon i en timme. Sen somande jag. Hej då bloggen.
 
förlåt för att gör gör så förvirrande inlägg men för ert eget bästa hoppas jag att ni lät google translate läsa upp inlägger för er
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback