» dröm etc


ser ni leendet? efter att ha läst mitt förvirrande inlägg kommer ni garanterat inte ha ett sånt på era läppar.
 
Jag är mycket stolt över mig själv just nu må jag säga. Klockan är inte ens 13:02 och jag har redan hunnit:
  1. Svept en kopp svart kaffe. Bevis: här
  2. Kollat på ett avsnitt av glee
  3. Ätit minst 10 plättar
  4. Plattat mitt hår ûber noga i brist på liv
  5. Startat min dator (har ca 1000000000 bilder och program på den = tar 1 år att starta)
  6. Sjungit med till Keshas låtar i sällskap av Dudde (obsobs Daniel nya namn obsobs)
  7. Upploadat madafaking två filmer på videofy.me 
Och jag gick ändå upp klockan tio (ställde klockan) (varför gjorde jag det?) (shit vilket freak jag är). Förresten, hade en jätteläskig dröm. Skulle ta ca 19,9 år att återberätta den i detalj så...
sammanfattning:
Ebba höll i Zorro (min hamster) men tappade honom i en simbassäng och när han landade i vattnet började han springa omkring på botten så det var ytterst svårt att fånga honom. Vi hade bara två cyklop så jag och Nora började jaga honom och efter ett tag såg vi att han stannade så vi trodde att han dött men då skulle Nora iväg så jag fick ta upp honom själv fast då blev han en glasspinne som vi la in i frysen för att kunna smälta honom sen men efter ett tag gick det upp för oss att han inte alls var en glasspinne utan att han fortfarande låg kvar på botten i bassängen så jag hoppade i men hittade inget cyklop så då blev bassängen ett bord med vatten under sig så jag kunde bara sticka in handen och ta ut honom och då blev han jätteglad och började pussa mitt finger men när jag skulle visa Nora och Ebba det slutade han och blev en vanlig hamster igen. Slut.
 
obsobs för att förvirra er yttligare tog jag medvetet bort punkterna. Creds till den som fattade minst en mening. Halleluja (har aldrig fattat hur det stavas egentligen).
 
Tror det kan vara passande att sluta här...
...
hej då
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback