» babes

Home in stockholm♥ Träffade Nora direkt när jag kom hem från landet och åhhhh va jag har saknat henne! Inte OK att vara ifrån varanda i mer än en månad, behöver ju min daily dose av hennes underbarhet. SÅ vi har i alla fall spenderat kvällen men mango, blåbärsglass, lakrits, parker, bad i sveriges grundaste plaskdam och cykel. Så mys har verkligen saknat henne!
 
Kan vara svårt o tro men jag har hunnit göra mycket mer saker idag. Tillexempel varit med min bardoms- och klasskompis Lukas familj massa, åkt buss hem med endast sällskap av min mobil, köpt en present till älskifini Anna som fyller madafaking byxmyndig imorgon och shoppat lite. Är sååååå nöjd med shoppingen till mig, köpte en abercrombie and fitch tröja, en hollisterjacka och ett par vita shorts med spets på begagnat av en tjej för bara 400:-! Dessutom kom världens finaste bikni på posten idag så är überglad.
 
Nu ska jag se på film så pusss
älski♥
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback