» hiss/diss

Myskvällar - Nu när det är kallt är det hur mysigt som helst att krypa in under täcket, se en film och äta massor av godis! Smita undan från kylan helt enkelt.
 
Göra om mitt rum - Åh är så pepp för idag ska pappa och jag börja. Vi har slagit våra kloka huvuden ihop och kommit på så jäkla bra ideer! awesomeness
 
Icas fejk ben&jerry - Ica har fått in en glass som är nästan exakt som bj. Visst, alla smaker kanske inte finns men det är ändå hyffsat lik glass till ett billigare pris!
 
Att min statestik har börjar stiga - :D
Kylan - Jag har börjat tröttna riktigt rejält på den här kylan nu. Visst, det hade varir lite lättare om det faktiskt var snö ute med all den här slasken finns det inget posetivt med! DISS
 
kom inte på något mer! livet leker
 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback