» lördag

 
Idag är sån här dag där jag kommer hålla gång hela dagen. Göra massor av underverk och hemskheter. Ska bland annat:
  • KÖPA VÄRLDENS FINASTE TRÖJA OMGOMGOMG
  • Kolla på tapeter och (förhoppningsvis) välja en hehe. Har vart i den där affären typ 3821937 gången och fortfarande inte bestämt mig. uh i'm bad
  • kolla på melodifestivalen. Missade förra avsnittet och vart sur hela veckan (lögn).
  • Försöka komma på en design. Som är snygg. Kommer inte gå. Alls.
Förresten, snart slutar mitt godislöfte. Har abstinens efter lakrits. Gråter varje kväll för att jag saknar lakrits (lögn igen). Save the earth, it's the only planet with licorice.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback