» konversation med mig själv

Bara lite pakning kvar! Fylla på neccesären med mer (o)nödvändigheter och vantar o sånt. Ska nog gå fort (om jag inte fastnar framför en barnserie som jag gillar. Vilket jag planerar att göra. Kommer bli klar i sistaminuten) hoppas jag.
Om min neccesär är från victorias secret? Ja det är den hehe (eheheheeh dyr eheheeehhe)
den är fin. Åh tack va rörd jag blir :')
Visste du att victorias secret kommer till sverige snart? Ja det visste jag! Najs ju
Fast den kommer ligga på arlanda. Jag vet, synd! Och det kommer inte vara lika speciellt att ha något därifrån sen.
Värsta I-landsproblemet. Jag vet. Nästan mer som ett U-landsproblem.
Nej. Nej.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback