» Best night ever

Har seriöst aldrig haft så kul som igår kväll. Utan att överdriva.

Vi är här med tre andra familjer, alla med barn. Tre i min ålder (Alice, Mathilda och Lukas), tre äldre (Daniel, 16, Linn, 17, Matias, 18) och tre yngre (Nora, Ebba, Markus).

Igår var vi på cocktail party hos en familj. Massor av roliga bartender prylar och dricka. Dom vuxna drack sprit och vi andra drack läsk. Men så någon gång på kvällen så började jag och Alice blanda drinkar (äckliga och goda, alkoholfria) och ge till Daniel och Mathias som dom fick shota. Efter en stund gick vi över till riktiga drinkar (bara goda, med hjälp av Alice proffs föräldrar, alkohol fria) som dom fick dricka. Vi fick skaka dom osv, SÅ RULIGT!
Och efter yttligare en stund kom vi på att Mathias var över 18 och började blanda riktiga drinkar med sprit i. Vi fick massor av bra hjälp av Alice föräldrar och Mathias älskade dom (dom var faktiskt riktigt goda... Heheh ja klart jag smakade).
Efter ett tag switchade vi till shots igen (goda. icke alkoholfria) som han glatt svepte i sig. HAHAH det var verkligen brutalt roligt och vi har dessutom fått frågan om vi vill vara bartenders på två 50 årsfester! HAHAHA!
Det är svårt och beskriva men det var verkligen riktigt kul. Det var smickrande att alla gillade dom också.
HIGH-FIVE TILL MIG OCH ALICE FÖR ATT VI ÄR SÅ GRYMMA!




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback