» anna min fina

Du började i min klass i tvåan. Först var vi inte så jättebra kompisar utan du lekte mest med Matilda som du kände innan, men ju äldre vi blev desto tajtare blev vi. 
Jag har så grymt många minnen av dig och mig tillsammans. Första bh:n, Richard (minns du den kvällen?! När vi kollade på film med Richard och vi båda var så jäkla obekväma med situationen men vi höll ut och typ så fort han gått spydde jag i din säng HAHAHAH), Gröna Lund, allt som hände med "D", Amanda Wiksell (say no more) när vi kröp inne i globen, alla kvällar vi bara gick omkring och snackade, när du "ramlade" ner från min hängstång i köket osvosv. Jag skulle kunna göra listan lååång men poängen med detta inlägg var bara att du skulle fatta hur mycket du betyder för mig!<3 Jag kan berätta allt för dig och förlåt för alla gånger jag varit en bitch, vi har alla sådana stunder. Men gumman, jag älskar dig så freaking mycket! Det betyder allt att du alltid finns där för mig! Lova att aldrig lämna mig Anna!
 
I love you. Je t'aime. Ich liebe dich. Te amo. Jag älskar dig. 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback