» 176 dagar

Jag vill ha sommar. Eller nej, jag behöver det. Julen brukar ofta vara rätt mysig men utan snö så är den ärligt talat värdelös. Jag har ingen julfeeling alls och önskar så sjukt att jag skulle bort till något varmt ställe just nu. Är brutalt avundsjuk på Anna som ska till Dubai nu på fredag (kommer dessutom sakna henne en massa också) och  jag känner liksom att det är sämst att fira jullovet hemma när det ändå inte är någon snö. 
Men tillbaks till sommaren. Har redan massa planer och kunde inte vara mer taggad, men framför allt ser jag fram emot värmen. Shorts, kjol och linnen. Gå runt i bikini. Språkresa. Fest. Kompisar. Allt kommer bli perfekt, ska bara vänta i ett halvår först.. Åh, avlider.
 
Om 176 dagar står vi där igen fast för sista gången. Då är alla nationella klara och sommarlovet är framför oss. Efter det väntar tre år av nya människor och miljöer. 2014 kommer bli så grymt!♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback