» presenter

Hade en toppensupermegabra födelsedag igår! Träffade släkten, badade, åt tårta och öppnade presenter. Fick massa fint o bra så är supernöjd, tack alla!
 
Vad jag fick:
Finaste rosa klockan av Daniel och en victoria secret body mist av Alma!
 
Ett par urbanears i bästa färgen av farmor och två böcker av mamma och pappa!
 
En ansiktskräm och bakformar i silikon av mamma och pappa!
 
Två chokladkakor av farfars bror och hans fru och limousine bilar av mina söta sysslingar!
 
200 kronor av min morbror, 200 kr i presentkort på kicks av mina syssslingar och deras familj och spotify premium av mormors brorsa!
 
En mascara av farmor och en av mormor! (hihi dom råkade köpa samma fast olika)
 
ett BOY linne från ohio av mammi och pappi
 
två svincoola leggings av mamma och pappa! (fick fyra egentligen men två passade inte så ska byta)
 
FINASTE träningskläderna från mormor och lennart! Kär!
 
+ en stoor mysig badrock av mamma o pappa, lakrits av mamma o pappa och lite grejer man kan göra isglass med av fina Ebba!
 
 
Taaaack alla för presenterna, puss!
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback