» läs bara hela om du är cool

Alltså åh. Vissa dagar är bara perfekta och det här blev en av dom. Inledde (som sagt) med bästa frukosten, bloggade lite och stack sedan ut med Nora på en cykletur. Vi bara åkte omkring och pratade i säkert en halvtimme innan vi tog oss till en affär och köpte varsin Kaffe Cooler som vi drack i en liten park någonstans i närheten.
När jag kom hem satte jag på mig träningskläderna och började köra lite rumpövningar men hann inte köra länge innan mitt träningsfreak till bror kom sa att jag inte få några muskler om jag om jag fortsätter köra sådär. Så jag fick ett litet personligt träningspass och ajajajajja vad min rumpa gjorde ont efter det.
Sedan fick jag för mig att gå ut och springa så det blev ett runda på drygt 5 kilometer och tror fan inte att jag har pressat mig så hårt i hela mitt liv. Var heeelt död och det tog minst en och en halv timme för mitt ansikte att sluta vara tomat-rött (no kiddig). Efter en välförtjänt stress-dusch bar det i alla fall av till mormor där vi skulle äta middag och h e r r e g u d va gott det var! En kantarellmacka till förrätt och till middag, lax med potatis. 
Vid sjutiden åkte jag från mormor och mötte uppp Nora och så gick vi på bio. Vi såg Now you see me och den var helt grym! Rekomenderar verkligen!! Och som prick över i:et slutade våra tunnelbanor gå så det blev en lång mysig promenad hem = massa tjejsnack. 
Och sist men inte minst avslutar jag dagen med lite kvällsmat och min favorit barnfilm - järnjätten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Creds och inlagdgurka till dig som orkade läsa hela. Verkligen, jag beundrar dig.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback