» jamen äntligen bloggar jag

tjatja
Ska snart skriva vad jag har gjort under lovet och varför jag inte ha bloggat and so on, men det kommer bli ett så fruktansvärt stelt och tråkigt del av inlägget så jag lägger till lite glada fina bilder innan för att liva upp stämningen lite. Capish?
Så. Nu till saken. Jag har haft ett grymt lov. Greklad med familjen, Göteborg med Anna, landet massor, kompisar, konserter, nya människor, sleepovers osvosv. Allt har varit bäst. Har åkt fram och tillbaka mellan landet och stan i princip hela sommaren för att hinna med både kompisar och bada. Sen har jag ju fyllt år också. 15 barre. Träffat släkten och hängt på grönan har jag också gjort. Pratat med random personer och blivit pratad med. Ja, mycket har jag hunnit med och tänk vad lång tid det skulle ta att berätta om allt.
Sammanfattat: Sommaren 2013 var den bästa sommaren hittils.
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback