» götgatsbacken

Dagens shoppng:
Mössa - Monki 80:-
Chokladpraliner - Lekia (hehe) 49:-
hoodie väst - H&M 149:-
 
Har haft bästa dagen! Vaknad tidigt och inledde dagen med tre ägg och fyra avsnitt av Hannah Montana. Vid tolvtiden träffade jag Alma och Nora så åkte vi in till slussen och promenerade på Götgatan. Först gick vi bara läng götgatsbacken och kikade lite på kläder och provade hattar men efter ett tag kunde vi knappast överleva värmen mycket längre så vi tog oss ner till medis för en glass. På vägen dit så träffade vi Clara, en tjej som gick i min klass för flera år sen som jag knappt har träffat alls så vi pratade en stund med henne innan vi köpte vår väl behövde glass. Killen i glasskiosen var dessutom supersnäll för när han hörde att jag velade mellan två smaker så slängde han på en extra kula gratis så att jag skulle få båda. Kärlek till dig glasskioskkillen!♥

Hände massa mer kul (sprutande läskar, fullgubbar, sushi osvosv) men jag hinner inte berätta om allt för har en buss att hinna med! Åker tillbaka till landet idag så att jag kan vakna upp där imorgon på min födelsedag! Taggaaaaa 15 år! puss



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback