» wiz khalifa

smart jävel


NEWSFLASH: imorgon är det valborg. Det skafiras med goda vänner och god mat och sen ska vi leva lyckliga i alla våra dagar, om vi inte brinner upp i brasan förstås.
 
Och nu kommer stunden ni har väntat på daam daaam dam daaam: Vad jag har gjort idag. Dagen började mikket spännande med en försovning, som ledde till försening och som i sin tur ledde till ultimat stress och trötthet (varför blir man jättetrött av att försova sig? svara på det så vinner du en foliebit doppad i asolsprit). Som ni vet så gick jag sedan hem och degade på soffan resten av dagen. Eller ja, het ärligt spelade jag in 5 sjuka filmer också och lagade lite spontan soppa men that is pretty much it. (Tog en promenad innan middagen med nora och grävde ner en loka flaska på ett hemligt ställe. hittar du den vinner du ett plåster). Under min deg tid i soffan lyckades jag kolla på massor av avsnitt på Gossip Girl, så många att datorn började skrika och bli skitvarm. Tror den gick på något men är inte säker på vad. Kan dock nästan garantera att det är olagligt i minst 12 länder.
 
Ha det gött o ät kött (obs om du är vegetarian är det nog ingen bra idé)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback