» prao

Hajars. Inleder smidigt med en bortförklaring till gårdagens/morgonens dåliga/helt försvunnna updatering: Jag är trött. Mina fötter gör ont. Gossipgirl är bra. Blev visst tre anledningar men i guess ingen bryr sig. Vill även passa på att varna läsare för ett kallt, mörkt och glädjelöst inlägg (jag tappa min humor på spåret när tunnelbanan kom och sen kissade en gubbe på den så vill inte ha den längre).
 
Idag på praoen var det mycket lugnare än igår. Men ni vet inte hur det var igår eftersom jag inte uppdaterade (blev just ledsen när jag insåg att jag har skit mycket att skriva). Dom höll på att att bort rean och byta ut alla kläder till sommargrejer och dessutom hade nån kille precis slutat och på sin sista dag hade han tydligen tänkt "YEAAAH MOTHER FUCKERS JAG ÄR FRI FRÅN DET HÄR STÄLLET. BITCHEEES" och lämnat allt i kaos. Så man kan sammanfatta dagen som: stressig, ont i ryggen, städa massor, hänga upp dömånga shorts på cp-galgar, släpa lådor genom hemliga gångar bakom butikerna och snudd på inga pauser.

Idag var som sagt mycket lugnare. #hänga upp kalsonger #klä om skyltdockor #öppna påsar #larma shorts #skratta #inte ha något att göra får bli dagens hashtags (ooooohhh jefflar va swag jag har) (nej skoja vet att jag är tråkig) (varför läser ni ens min blogg)
 
eeyyyy då (mycke coolare än hej då) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback