» lovet

Jag vet. Jag säger gång på gång "Nu ska jag börja blogga yey" men så blir det inte så. Nu tycker jag att jag har varit ganska bra på att uppdatera med kvaliten på inläggen är ju sämre än sämst. Skärpning.
Klara. Färdiga. Ordentlig bloggning är igång.
 

Heyyy! Söndag igen, vilket innebär att lovet är slut. Men jag måste i alla fall säga att jag hann med rätt mycket på bara en vecka. Refresh:

Fredag, lördag, söndag - Påsk på landet
 
Måndag - bada med pappi och Ebbi
Tisdag - Äta bamse pizza på tomatis, åka buss och sleepover. Allt med Anna<3
Onsdag, Torsdag, Fredag - Landet med mina babes
Lördag - Gäster
 
idag:
När jag vaknade så åkte jag direkt in till stan för att gå på bio med mamma och ebba. Dom gick dit, men liksom, jag hade precis vaknat what did u expect? i'm no superman (just kidding ofc i am).
I alla fall så hade jag hemskaste bio upplevelsen. </3 Det satt en kille bakom mig (vuxen och ensam) och R A P A  D E. Så äckligt..!! Dessutom hostade han massor och när han gjorde det kände jag hur mitt bebishår i nacken blåste till. UEEEEEEE
 
See you later aligator, after a while crocodile.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback