» Liten hälsning osv

Häj friendz. Har haft en lugn dag i hängmattan men min vän Nora. Bråkat lite, spelat lite spel, slagits lite, lekt hundar (no joke. men som Snoop Dogg brukar säga: Young, wild and free) och allt som hör vänner till. Vid närmare eftertanke tror jag nog att vi låg i hängmattan i minst 6 timmar. Inräknat kiss- och matpauser, ofc. Tänk vad mycket jag hade hunnit på den tiden. Åka till Småland, tvätta en bil, plocka en jädra massa blommor, ätit minst 30 cheesburgare etc. Ja, livet är fullt av hårda val. Ska sova nu men så länge får ni två valmöjligheter som ni kan klura på vilket ni helst skulle välja:
1. Få ett år på dig att lösa Olof Palme mysteriet annars dör du.
2. Få värsta hemskaste migrän huvudvärken ända tills Palme mysteriet är löst.

Hoppas ni inte ligger sömnlösa fulla av funderingar nu. HAHA

ps. liten hälsning: hej Alma jag saknar dig du är bäst hejdå



Anonym
29 April, 2013 - 21:51

Jag menar såklart inte så, men wow vad du påminner om din mamma på första bilden

Svar: HAHAHHAAHHAHAHHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback