» djaopä

Satt egentligen och pluggade men blev lite distraherad när jag upptäckte att pappa köpt en Mac Book Air. Fin, platt, underbar. Ska helt klart kidnappa den. Jag har ju redan en iMac men bortskämd som man är vill jag ju såklart ha en bärbar också (obs ta det med en nypa salt. Jag klarar mig gott och väl med bbara en superbra dator). 
 
Och nu när jag änså är igång kan jag ju passa på att beskriva dagn också. Halv bra. Satt i drygt en timme på nåt sugigt föräldra möte i hopp om att få kompensations (=få skippa en annan lektion) men lärarna verkar inte tycka som jag. Om alla tyckte som jag skulle livet vara enkelt. Skrota bilarna, skapa fred och ge mig gratis lakrits varje dag. Halleluja
 
fin webcam bild. eller inte



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback