» Apr. 25, 2013

Go on. Skäll på mig för att jag är dålig på att blogga and so on. Men hur otroligt det än låter: Jag har ett liv utanför bloggen (även om det just nu mest innebär att äta överkokta ägg framför Gossip Girl). Jag är trött efter praoen och mina fötter gör ont och jag njuter verkligen av min lugna och lediga tid efter "jobbet". Meeeeeeen nu när jag ändå skriver kan jag ju berätta vad vi har gjort idag (beacause i'm so fab). Dagen började med att skrapa bort tuggummin från golvet inne i affären (drömjobbet, mhm) och sortera manliga underkläder (några feminina kalsonger förekom ju såklart också). Efter det spenderade vi snudd på hela resten av dagen inne i kåmpiz-affären Vero Moda. Där vi vi först ånga kläder men någon fuckad maskin och det var inte ett dugg kul för surtanten som tydligen var anställd där bara klagade. Man bara VA GLAD ATT JAG GÖR DITT JOBB LILLA TANTEN. Sedan fick vi uppdraget att larma av, vika och lägga undan massor av kläder. Tror dock att dom ångrar det för när vi skulle lägga in sakerna på lagret kastade vi typ upp kläderna på hyllorna (=mer kaos än innan).

Och sist men inte minst: förlåt för att jag skriver sjukt osammanhängande och slarvigt men jag är trött. Hehe.

Och allra sist och absolut minst: jag tycker att alla ska komma till affären och fråga efter en viss Josef som råkar vara världens snällaste och som ungefär gav oss sovmorgon till 12 imorgon. U ARE SO FAB JOSEF




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback